Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
APNEA ya Teşekkürler
#1
Geçen hafta dalış esnasında zıpkınımın şişini yosunların arasında kaybettim.

23.08.2008 tarihinde 5 metrlik bir derinlikte ve yosunluk bir bölgede balığı vurmak için atış yaptıktan sonra şişi tekrar tıpkına takmak için misinayı toparlarken şişin misinadan kurtulmuş olduğunu fark ettim tüm aramalarıma rağmen yosunların içinde maalesef bulmadım. İlk başta misinanın koptuğunu sandım fakat misinayı inceledikten sonra misinanın birleşim yerinden kurtulduğunu gördüm. Sanırım bunun nedeni ise misinanın tam olarak birleşim yerine sıkıştırılamamış olmasıdır.

Bu konuyu APNEA'ya bildirdim ve kendileri konuyu dikkate alarak tarafıma en kısa sürede cevap verdiler ve yeni bir şiş gönderdiler.

Kendilerine bu hassasiyetlerinden ve iyi müşteri ilişkilerinden dolayı çok teşekkür ediyorum.

Ben APNEA markasıyla tanıştıktan sonra öncelikle yurdumun malı olması ve kalitesinden ödün vermeyen bir marka olması, fiyat performans açısından çok tatmin etmesinden dolayım tüm dalış ekipmanlarım APNEA dır.


Ayrıca sizlere tavsiyem zıpkınınız ister eski ister yeni markası ne olursa olsun her dalış oncesi iyice kontrol etmenizdir.

Resimler :


Ek Dosyalar Ekran Görüntüleri
               
Bul
Cevapla
#2
apneaya teşekkürlerAlkis
Bul
Cevapla
#3
duyarlı imişler patron Alkisteşekkürler
*Erden tuna 1963 YALOVA

YA SEV YA TERKET
**********


[Resim: image.php?type=sigpic&userid=1515&dateline=1220305074]
Bul
Cevapla
#4
evet oktay bey, apnea'nın avrupa kalitesi yakalamış, hatta geçmiş çok güzel ürünleri var. sizin dediğiniz gibi müşteri memnuniyeti konusunda da hassas olduklarını duymak çok güzel. bizleri de bilgilendirdiğiniz için teşekkürler.

aslında bu teşekkür gibi memnun olmadığımız ürünleri-hizmetleri de burada deşifre etmemiz gerekli ve güzel olur. bu konuya da bir eğilseniz. mesela ben falan yerden aldığım filan maldan hiç memnun kalmadım, hatta falan firmada şöyle bir haksızlığa uğradım ya da sizin yaptığınız gibi falan markadan çok memnunum gibi, hemde marka-isim belirterek görüşlerimizi yazsak fena olmaz bence.
SELAMLAR / SAYGILAR
A. Serdar YALÇIN - ANKARA
(1967, Tokat)
Bul
Cevapla
#5
demekki sattıkları malın arkasında duruyorlar, buda onlara artı kazandırır..
[SIZE="4"]Keyif değildir yaşamı değerli kılan, Yaşamdır keyif almayı güzel kılan..[/SIZE]
Cevapla
#6
BalıkcıSerdar yazdı:evet oktay bey, apnea'nın avrupa kalitesi yakalamış, hatta geçmiş çok güzel ürünleri var. sizin dediğiniz gibi müşteri memnuniyeti konusunda da hassas olduklarını duymak çok güzel. bizleri de bilgilendirdiğiniz için teşekkürler.

aslında bu teşekkür gibi memnun olmadığımız ürünleri-hizmetleri de burada deşifre etmemiz gerekli ve güzel olur. bu konuya da bir eğilseniz. mesela ben falan yerden aldığım filan maldan hiç memnun kalmadım, hatta falan firmada şöyle bir haksızlığa uğradım ya da sizin yaptığınız gibi falan markadan çok memnunum gibi, hemde marka-isim belirterek görüşlerimizi yazsak fena olmaz bence.


Kısaca şöyle izah edeyim "Memnuyetinizi Dostlarınıza Şikayetlerinizi Müdüriyete Bildiriniz" ....

Bu niçin yazdım bazı firmalar ürünlerinin eleştirilmesini istemez hatta aşırı tepkiler gösterir. Şikayet yerine sadece memnun kalıp kalmadığınızı niçin memnun kalmadığınızı belirtebilrsiniz. Fakat bunu abartan arkadaşlarımızda olur ve işin sonunu firmayı yerin dibine sokana kadar götürür buda firmaların bizlere yasal yollardan yaptırımlarına kadar gidebilir
Bul
Cevapla
#7
birde zaman gelir bir firmadan üye olunup diğer firma yerlere vurulabilinir.buda hoş olmaz
Bul
Cevapla
#8
yeni şişin hayırlı olsun patron iyi günlerde kullan..bence her firmanın yapması gereken bir hareket doğrusunu yapmışlarAlkis
şamandıran battığında yüreğin hopluyorsa her
şey yolunda demektir

"Atatürk'e dil uzatma sebepsiz
Atatürk olmasaydı
Baban Yorgo olurdu şerefsiz"
[url=http://imageshack.us][/url]
Bul
Cevapla
#9
Valla zaten bizim oralarda balık kalmadı yakında Şiş kebap için kullanacağım yenisini Wink
Bul
Cevapla
#10
Lapsetur yazdı:Valla zaten bizim oralarda balık kalmadı yakında Şiş kebap için kullanacağım yenisini Wink

tavukta bitmedi ya patronum tavuk şişlersin hehehehSiyirdim
şamandıran battığında yüreğin hopluyorsa her
şey yolunda demektir

"Atatürk'e dil uzatma sebepsiz
Atatürk olmasaydı
Baban Yorgo olurdu şerefsiz"
[url=http://imageshack.us][/url]
Bul
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  teşekkürler dostlar bahriyeli 5 1,464 25-10-2007, 17:34
Son Yorum: ANTALYALI07
  teşekkürler LeVrEkCi 40 6,052 04-06-2007, 20:38
Son Yorum: kılçık

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi